Thursday 20 December 2018

Hari yg hiba bagiku 20/12/2018

Alfatihah..Belansungkawa buat Sahabat yang dikasihi..Anita Ahmad.Yang pernah menjadi sebahagian diri ini.Sahabat telah pergi pergi ke negeri kekal abadi..Sahabat Yang sangat jujur..sangat tega dengan ujian demi ujian..sentiasa menangis dlm diam..Dan sahabat juga pernah meninggalkan aku secara diam2..
Sahabat pernah menghadiahkan aku sebuah buku..Satu Malam di Dalam Syurga..
Sebenarnya buku tu aku yg beli 2..Satu utk Sahabat Dan Satu untukku..Aku anggap itu hadiah dari Sahabat..sebab Sahabat tak mampu menghadiahkan aku walau sebuah buku ..

Sahabatku yg di kasihi..Ayah pernah cakap..Anita akan tinggalkan yan..ya..Anita dah pergi buat selama2nya..
Duhai Sahabat ..Aku tau di setiap nafas..di dlm hati Sahabat..Sahabat tak pernah melupakan Aku sebagaimana jugak Aku..Dulu dimana ada Anita di situ ada aku.Aku halalkan semuanya sahabat.

Ya..Allah..ampunkan segala2 dosa Sahabat tercinta Aku..Anita Ahmad..tempatkan dia dikalangan orang yg beriman..amin.

No comments:

Post a Comment